Bet 2

Katrineholm - Lindesberg (Handicap 0.0-2,5)            Tips: 2 Linde har bättre lag än förra året och gjorde en bra match mot Norsjö i svenska cupen. Jag tror inte dom vinner matchen, men ett set borde inte vara omöjligt.

Sollentuna - Engelholm     (Handicap 0.0-1.5)            Tips: 2 Engelholm bättre och behöver bara vinna 2 set, säker!

Norsjö - Svedala                  (Handicap 0.0-1.5)            Tips: 2 Svårbettat! Men jag har en känsla av att Svedala kan rå sig på Norsjö och vinna 2 set. Norsjö har förvisso ett par importer, men förlusten mot Linde i svenska cupen imponerar inte på mig. Dessutom är oddsen bra på Svedala...

Totalt odds: 7.95
Insats: 10 kr
Kr kvar: 40




 


Kommentarer
Postat av: Vilse

var kan man spela på volleyboll nu för tiden? har lite svårt att hitta nåt bra.

2008-10-24 @ 10:08:47
Postat av: Bet

Flera stora spelbolag har tidigare år haft svensk volleyboll, men som du säger är utbudet dåligt just nu. Nordicbet har svensk volleyboll på dam och herrsidan, det är väl det bästa tipset jag kan ge dig just nu.

2008-10-24 @ 12:00:42
URL: http://volleyboll.blogg.se/
Postat av: Xonx

Trevlig blogg :)

Besök gärna min fotoblogg och lägg gärna till den som en av dina favoriter på bloggkoll.se så lägger jag till dig :)

2008-10-24 @ 12:05:19
URL: http://xonx.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Tycker man ska spela på Lindesberg jag ;)

2008-10-24 @ 12:10:56
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Iinde

Linde suger

2008-11-07 @ 20:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0