Resultat Bet 2, 3, 4 - en bra helg!

Bet 2 gick precis som jag ville och jag kan inte vara annat än nöjd när jag ser resultaten. Linde tog ett set från Katrineholm och Svedala gav Norsjö en ordentlig match. Mina 10 satsade blev 79,49 kr.

Bet 3, även kallat skrälltipset gick sådär. 2 av 4 matcher hade jag prickat in. Tierp gav inte alls Örkelljunga en match och Falkenberg var betydligt mycket bättre förberedda än vad Hylte var. Men 5 kr tappade är inget jag gråter över.

Bet 4 - Säkra pengar! Mitt sista bet för omgången var som jag hoppades säkra pengar. 10 kr insats och cashar ut 43,50 kr.

Kr kvar: 147,99 kr

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul blogg! Även om det inte är några djupare analyser eller spekulationer så är det kul att följa dina resultat. Handikappsystemet tillför definitivt en del.

2008-10-31 @ 07:25:29
Postat av: Bet

De djupa analyserna har uteblivit på grund av tidsbrist! Men till helgens bet kommer nog några djupare spekulationer.

2008-10-31 @ 19:40:33
URL: http://volleyboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0